Blok 1: Komunikace ve výuce výtvarné výchovy (2h)
Respektující komunikace a spolupráce ve výtvarné výchově;
navozování bezpečné tvůrčí atmosféry, přínos humoru pro výuku výtvarné výchovy;
vedení reflektivního dialogu při reflexi výuky výtvarné výchovy, poskytování efektivní a formativní zpětné vazby;
pojetí učitele výtvarné výchovy – sebereflexe provázejícího učitele.
Blok 2: Směřování k naplňování cílů výtvarné výchovy dle soudobých oborových parametrů (3h)
Pozorování a identifikace klíčových aspektů výuky – analýza výukové jednotky výtvarné výchovy a reflexe jejího vzdělávacího potenciálu;
příprava studenta učitelství výtvarné výchovy na výuku – klíčové pojmy využívané v přípravě studentů na fakultě a objasnění požadavků na studenta;
analýza žákovských výtvarných prací z hlediska projevů tvořivosti;
diskuze o současných cílech výtvarné výchovy a výzvách v oboru.
Elektronická přihláška.
Kvalifikovaní učitelé, kteří chtějí vykonávat specializovanou činnost provázejícího učitele.
Mgr. Petra Sudová, DiS.
sudova@fpe.zcu.cz
+420 377 636 020
Mgr. Eva Vránová
vranovae@kvk.zcu.cz